5 april -Besök på glashyttan

Idag var jag uppe med tuppen, redan vid sisådär halv 9 gick jag upp. För att sedan vid 10.30 befinna mig i Sölvesborg i glashyttan. Mamma var också med, så vi gick och tittade lite. Sen berättade Anette en del och visade och jag intervjuade. Sedan fick moi testa att göra två saker, jag gjorde inte alls själv men ja en del. Var väldigt knepigt det där. Blev en glaskula/boll och ett hängsmycke till halsband. Dock är dem inte färdiga än, men vi hämtar dem nog nästa helg.
Kommer lägga upp lite bilder från besöket sen så fort jag lagt in på datorn.

Ikväll ska jag, Nina och Louise till Magazinet och titta på Artmade, ska bli mycket trevligt. Ska även bli roligt att höra hur det gått för Nina på Idol!

image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback