24 april -ångest

Ska försöka skriva ett litet snabbt inlägg, då dessi kommer snart.
Idag har varit en skitdag, har spänt tandställning +satt in 4 gummiringar mellan tänderna där nere så jag har riiiiktigt ont. Och idag i skolan skulle vi göra bordsdekorationer till jubileumsmiddagen imorgon, det gick åt helvete. Alla pratade om olika saker och blabla. Imorgon ska man då även vara finklädd och jag har inte en j*vla aning om vad jag ska ha på mig. Igår provade jag allt fint jag har, men nej antingen var det för fint eller för vardagligt. Eller för färgglatt eller för tråkigt. Nu skulle jag verkligen behövt min syster, hon är bäst på sådant. men nej nej då ska den förbaskade människan vara i England.
Som sagt kommer ju iallafall dessi hit snart och ska hjälpa mig, få förhoppningsvis hittar jag något att ha på mig.

image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback