14 april -ilska

Jag är arg nu, riktigt arg. Dels för att Backstreet Boys spelar i STHLM idag och jag är inte där. Jag trodde heller itne dem skulle spela i Danmark (då hade jag åkt dit), men såg idag att dem spelade i CPH 11 april. Ack vad arg man blir. Jag är även arg för att jag bara fick en 4 i betyg på den senaste uppsatsen i svenskan (jag är perfektionist), om det var mitt skrivsätt det var fel på eller vår svenskalärare vet jag inte...antagligen båda. Jag är även sur på mig själv för att jag förlåter alldeles för lätt, att jag inte kan bli riktigt arg och bara säga rätt ut hur jag känner. Det gör att jag alltid hamnar mittemellan, vilket suger. Jag är arg på personer (nämner inga namn). Jag har mycket skolarbete denna veckan (ja, vi florister har faktiskt också läxor!) och nu har det blivit många paranteser.

Nu har jag skrivit av mig lite iallafall och jag ska rycka mig i kragen och prata ut med människor!

image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback