1 April -Äntligen

Nu är blogg.se äntligen färdiga med bytet av plattform! Har varit lite tråkigt att inte kunna blogga.
Så vad har hänt nu då? Igår hade jag lite kvalitétstid med min kära vän Désirée. Vi gick åkte till stan, tittade lite i affärer åt mat sedan satte vi oss på en bänk och bara pratade och tittade på folk. Det var väldigt trevligt minsann. Kvalitétstid borde man ha mer ofta!

Idag började skolan igen efter ett härligt påsklov. Det har väl varit en helt okej dag, roligt att träffa alla söta klasskamrater igen!
Nu i eftermiddag måste jag rycka i kragen och PLUGGA! Matteprov imorgon och krukväxter till på torsdag och så måste jag jobba på hantverksarbetet (som jag faktiskt börjat på nu). Ska se om jag hinner ut och gå en runda också, är ju så fint väder. Blir nog invigning av den nya vårjackan imorgon.


Hoppas ni haft ett bar lov (om ni haft lov) och passa på att njuta av det vackra vädret!
image110

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback