27 Oktober

No promises

Idag sov jag till ca. 13.20 och det var riktigt skönt. Resten av dagen har jag inte gjort någonting, duchat, hämtat min cykel bara. Får bli slappedag idag. Kanske film ikväll?

Igår på idol sjöng både Mattias och Marie en MJ-låt, ni kan ju tänka er hur glad jag blev. Dock var jag inte lika glad sen när Sam inte åkte åt. Fan är det med svenska folket? Skärp er för tusan, rösta inte mer på Sam!!!
Jag blev iallafall väldigt inspererad och den här helgen blir nog lite utav en Michael Jackson-weekend. Han är ju trots allt min största idol. Får en speciell känsla i kroppen när jag lyssnar på hans musik, en känsla av lycka. Saknar Michael faktiskt, saknar den tiden då det var han 24/7. Ja, ni som inte gillar honom förstår antagligen inte vad jag snackar om. Har även börjat lyssna på Brian McFadden igen, ooh vad bra han är och hans nya låtar är toppen. De två bästa helt enkelt ♥


http://www.youtube.com/watch?v=zVVxXwbJasc
-Flying without wings, en av de vackraste låtarna någonsin,
här framförd otroligt vackert av Brian McFadden och Delta Goodrem.
Enjoy!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback