22 Oktober

Så var skolan igång igen. Idag hade vi först prov i datakunskap, inte jättesvårt...vet dock inte om jag gjorde helt rätt på allt, men det visar väl sig. På svenskan hade vi vikarie (vi som trodde vår lärare var sån som aldrig blev sjuk). Sen idrott, jobbigt värre men känns ändå bra. Sen hade vi matte. Efter skolan har jag bara varit hemma, kollat på oth och halvsovit i soffan. Måste skriva loggbok, men får se om jag orkar. Ska iallafall läsa i engelska boken, sen typ sova?

Imorgon har vi sovmorgon (!) för vår svenska lärare är ju då sjuk som sagt. Men ja, jag klagar inte. Efter skolan imorgon blir det nog inte så mycket, kören på kvällen iallafall och jag längtar. Behöver något som gör mig glad och gospel gör en verkligen glad. Älskar det ♥

För övrigt känner jag mig lite dum. Jag visse ju att det kommit en musikvideo till låten Apologize, så jag letade upp den på youtube bara för att se den. Jag tyckte den var helt fin och allt...så ni vet. Sen idag så kommer den på tv, så bara är det inte samma video som jag hittat. Hahaha, men den var ändå bääääst. Låten är ju typ årets bästa låt. Många tummar upp för Timbaland!!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback