19 Oktober

Jag villvillvillvill


Märks att hösten är här på riktigt nu, börjar bli riktigt kallt och alla löven är oranga och röda...så mysigt.
Idag har det varit skola som vanligt, -floristik hela dagen :D Vi började på våra gravkransar, kommer nog bli fina sen när dem är klara. Jag var på hälsosamtal hos skolsystern också. Det gick bara bra typ, fast jag är lite sur. Vill ej berätta varför här, men aa lite sur är jag.

Ikväll ska jag äta sushi för första gången, lite spännande faktiskt. Sen ska jag nog bara ta det lungt, titta på idol och så. Resten av helgen har jag inte en aning om vad jag ska göra. Ska nog försöka hitta någon att umgås med.

image15

Funderar på om jag ska ta och boka en tid hos Ingvar snart, var längesen jag var hos honom och han är ju så förbaskat bra. Man borde sjunga hos honom oftare, synd bara att det är så dyrt. Dock är det värt vartenda öre. Fast känns bättre att gå dit när man har något speciellt man tränar till...ett uppträde och jag har ju inget sånt nuförtiden. Men får se, snart blir det nog iaf.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback