18 Oktober

Jag tror jag ger upp nu, det känns så meningslöst. Det kommer inte bli som
det var förr hur mycket vi än vill och försöker. Det har gått alldeles för lång tid nu,
ingenting händer. Det är inte så lätt med tanke på avståndet heller, men vi kan
inte bara skylla på det...för det finns så många fler anledningar. Varje ord jag
sagt har jag verkligen menat, jag har inte sagt saker bara därför att, jag har
verkligen menat det också. Vi sa föralltid, vi sa massa andra saker som menade
att det skulle vara föralltid. Vart tog allt vägen? Det slutade alldeles för tidigt,
vi fick för lite tid med varandra. Du var min bästa vän, mitt hjärta. Men hur mycket
vi än vill så kommer vi aldrig att bli ett igen så som vi en gång var, så på något sätt
känns det som att jag kommer ge upp nu. Du kommer ändå alltid att vara mitt hjärta
och du kommer alltid finnas kvar på ett eller annat sätt.
-Förlåt ♥


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback