17 Oktober

i just wanna love you.


Usch vad tråkigt det är med regn, fast ändå på något sätt lite mysigt....men mest tråkigt.
Idag i skolan tog vi skolfoto, tror jag blev ganska dålig (som vanligt) men HV1 är ändå bäst!!!
Efter skolan har jag tittat på oth, pockat "vintergrönt", läst lite i min engelska bok och slappat.
Tänte jag skulle ta ett bad, men far min hann före. Så istället satte jag på ansiktsmask, tände mysbelysningen på rummet, satte på en mysig skiva och läste. Kanske blir bad imorgon...för det är såååå mysigt.

Innan när jag och mamma åt mat berättade hon att Björn, min gamla so lärare ska gifta sig och han hade frågat om jag kunde göra bukett. Dock har vi inte lärt oss brudbuketter än, annars hade jag ju lätt gjort. Lite synd faktiskt för hade varit så kul. Men men kommer väl fler chanser.

Imorgon är det skola som vanligt, fast vi ska sluta ca. 13.30 (slutar egentligen 16.00) vilket är niiice.

Tandställningen gör ganska ont, känns allmänt obehagligt, men sånt är livet.


Kommentarer
Joannis

200:- , med mat&efterrätt :)
PussochKram



Blogg: http://joannis.blogg.se
2007-10-17 @ 20:52:41




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback