16 Oktober

Förlåt om jag inte ler.

Blev inte att jag skrev mer igår, mor min hade datorn typ hela kvällen...men skriver nu istället.
Hände typ inget intressant igår ändå så skit samma.

Idag har jag iallafall varit i skolan, kärnämnen idag bara. På idrotten spelade vi fotboll, och all vet ju hur bollrädd jag är, men gick hyfsat bra ändå faktiskt. Sen var jag hos tandläkaren, har fått tandställning nu...dock bara på de övre tänderna men ser helt mobbad ut. Usch usch, det är jobbigt, men får tänka positivt; tänderna kommer bli fina sen :)

Ikväll ska jag skriva lite loggbok...har en del arbeten att föra in. Sen ska jag träna engelska glosor och omjag orkar läsa i den engelska boken (som ska vara utläst om två veckor som jag knappt börjat på).



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback