14 Oktober

I believe this is heaven to no one else but me.


Idag ska jag försöka hinna med en hel del, vilket jag nog inte kommer lyckas med. Farmor och farfar och syster kommer på besök kl.13.00. Innan dess ska jag ha duschat och klätt på mig och gjort vid mig. Sen skulle jag och Ellie behöva träna på vår låt tillsammans innan vi åker till kyrkan, så det betyder att jag behöver vara hos henne senast 14.00, sen ska vi vara i kyrkan lite innan 14.30. Sen är vi där i några timmar,Gudstjänsten börjar 16.00 (ÖNNESTADSKYRKA, BE THERE!). Sen vet jag ej hur länge det varar. Sen behöver jag iallafall hinna träna matte eftersom att jag har prov imorgon och jag behöver göra klart uppgifterna i datakunskap. Egentligen hade jag behövt skriva loggbok också, men får bli en annan dag.
Så nu får vi se om jag hinner allt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Bethany Joy Lenz (Tack Frida för låtarna). Helt underbar musik är det. Får se om jag hinner lägga in dem på min kära MP3 sen.

Nu måste jag dock gå.

image13

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback