13 Oktober

Så har jag äntligen gjort en ny blogg. Blev inte gjort förrän nu eftersom att jag ej hunnit tidigare.
Som ni ser har jag redan 3 inlägg och det är om konserterna jag varit på i år som jag tyckte att jag var tvungen att spara. Dock vill det inte funka att lägg in bilder, men lägger in sen så fort det fixar sig.

Så då ska jag berätta lite om vad som hänt senaste tiden.
Egentligen har det inte hänt så mycket, jag går i skolan som vanligt och jag trivs verkligen jättebra. På svenskan har vi skrivit en novellanalys och när vi skulle få tillbaka dem berättade vår lärare att hon satt betyg med siffror, 10 var det bästa man kunde få. Jag tänkte direkt att jag skulle få typ en 4, men vad ser jag för siffra? Jo en 7. Blir man inte glad ?! Igår hade vi floristprov också, vet dock inte hur det har gått, tror det blev lite sådär. Det är väl det som hänt, kommer säkert på mer sen, men skit samma.

Måste dela med mig av ett underbart klipp från One Tree Hill. Egentligen vill jag inte dela med mig och egentligen har jag slutat med att dela med mig av musik och så. Men det här bara MÅSTE alla se.
Ögonen fylls med tårar, hjärtat med kärlek och hjärnan med tankar.

Haley James-Scott -Elsewhere
http://www.youtube.com/watch?v=HjgCemCBatw&mode=related&search=

För övrigt har jag blivit beroende av Bethany Joy Lenz (Haley) musik, fast har bara några låtar...men ska se till att skaffa fler. Helt underbar musik.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback