7 November

Tänk vad tiden går snabbt, snart har ännu en vecka passerat och swiiiisch säger det så är det plötsligt jul.
Denna veckan har än så länge varit som vanligt, förutom lite idag då vi för första gången hade vår andra/vår nya mentor; Maria. Hon verkar bra så inga problem med det. Känns som att det varit mycket att göra denna veckan, inom läxväg (dock inte så mycket egentligen). 10 snittblommor med tre namn på varje +skötsel som vi har läxförhör på på fredag, loggbok in imorgon, matte som jag ligger lite efter i, engelska bok som skulle varit utläst idag och jag är ej färdig. Men har pluggar blommor idag...har hyfsad koll, har räknat matte idag så jag är där man skulle vara, skrivit loggbok ska bara klistra in lite till bilder och så ska jag läsa när jag går och lägger mig.

Imorgon slutar vi 16.00 men moi ska sticka 15.00 då min syster kommer och hämtar mig, så kör vi till tåget och åker med tåget till Malmö där vi ska kolla på Ne-Yo!! Ska bli så jäkla nice. På tåget hinner jag även träna snittblommorna, vågar dock inte läsa boken med risk för illamående.


För övrigt tycker jag att ni som läser min blogg kan kommentera lite mer (ni kommenterar ju inte alls liksom).
Skulle vara roligt och jag skulle uppskatta det :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback