10 November

Och idag blir det ett negativt inlägg.

I torsdags slutade jag en timme tidigare från skolan, så åkte jag och syster till Malmö och gick bort till triangeln för att vi skulle kolla på Ne-Yo, vl där så står massa utanför så ja vi ställde oss där. Sen kommer polisen och säger att dem ej kommer släppa in fler, men vi står kvar.
Sen får allt folk damp och trycker massa och försöker få upp dörrarna och tror dem ska komma in ändå. Vakterna får ännu mer damp och trycker bak alla och så höll det på lite fram och tillbaka. Iallafall så fick jag en liten skymt av Ne-Yo innan polisen kom med hundar och tvingade bort alla.

I fredags så fungerade ej mitt busskort, så jag fick fixa nytt IGEN. Sen på kvällen åker min kära favorit Christoffer ut från idol (HELT SJUKT).

Idag sitter jag här som vanligt och är allmänt deppig.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback