5 November

Och om sanningen ska fram så får den ljuga.


Var några dagar sedan jag skrev nu, men har inte orkat. Julen närmar sig med stormsteg iallafall...mysigt.
I söndags var jag och kollade på jultalangjakten och guud vad jag saknar att sjunga och uppträda. I måndags var jag och kollade på trampets dansuppvisning (tittade mest på snäckan Filippa) och guuud vad jag blev sugen på att börja dansa. Så till nästa år är min plan följande: Fortsätta på gospelkören, börja träna på friskis med Ida och sen om det går så vill jag även gå på sångkursen igen och om någon vill börja på dans med mig så blir det dans också. Och om det vill sig väl så blir det surfing också :) Ja, vi får väl se hur det går.

Imorgon har vi studiedag, så ska jag ut i skogen och leta mossa och annats material som vi ska ha med till skolan. Sen ska jag till stan och leta efter ett nytt ljusfat, också att ha med till skolan. Sen måste jag plugga.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback