27 december

Och så var julen över.

Min julafton gick till som så att hela familjen åkte till farmor och farfar där vi firade med resten av släkten på pappas sida. Det blev mat, Kalle Anka, julklappar och så. Vi var dock tvugna att åka redan vid 21:00-tiden för att jag skulle tillbaka hem för att sjunga i kyrkan med kören, jag var inte på mitt bästa humör då men det gick bra.

Juldagen åkte hela familjen till mormor och morfar för att fira med släkten på mammas sida. Även här blev det mat och julklappar.

Tänkte jag skulle försöka ge er en så komplett lista som möjligt över mina klappar:
Filmer:
Titanic
Sideways
O.C season 3
High school musical 1 & 2

Böcker:
Moonwalk by Michael Jackson (på engelska)
The truth about diamonds by Nicole Richie (på engelska)

Skivor:
James Blunt - All the lost souls
Michael Jackson - HIStory & Blood on the dancefloor

Målarsaker, bodylotion, hårspray, massa presentkort, kalender, smycken, pengar, smyckehållare.
Tror att jag inte glömde något nu :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback