22 december

Äckliga förbaskade fökylning!

Förkylningen blir värre och annorlunda för varje dag, började med halsont och kände mig febrig, det övergick till att allting kändes tjockt, nu har det övergått till att allting rinner, jag nyser och är hes. Bara det försvinner till julafton så jag kan vara med och sjunga med kören.

Igår var iallafall jag, Nina, Mia, Elin och Louise i Malmö för att shoppa. Nina hade försovit sig så hon tog tåget en timme senare. Sen åkte vi alla ut till Stadion för Mia skulle köpa julklapp, sen åkte vi in till centrum igen och gick till McDonalds för att äta, sen blev det shopping. Det var superkul, det blev massa julklappar och en kofta för min del. Sen när vi kommit hem gick vi till rese för att vänta på Elins och Louises buss. När vi gjort det så stack jag och Nina till Barbacka...först vågade vi inte gå in men efter att jag ringt Sofie och hon ej ville komma och möta oss så kände vi oss så illa tvugna att gå in. Var lite uppträden med massa rappare (om man nu kan kalla vissa för det). Jag ville iallafall se Malsor uppträda, måste ju se vad det är han har konverterat till :P Även om jag inte är jätteförtjust i att han börjat rappa så var det kul att se. Sen var det någon IQ-befriad idiot som smällde smällare där inne så alla fick gå ut, då ringde jag mamma så hon fick komma och hämta mig. Sen var den kvällen slut.

Idag har jag slappat ihjäl, bytt julklappar med Ellie och Dessi. tack båda :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback