18 december

image27
3 år med mjj'


Snart snart är det jullov, och det ska bli sååå skönt. Har nästan inhandlat alla julklappar...eller okej jag har ganska många kvar när jag tänker efter :P
I helgen så var vi på julmarknaden på Tivoli i Köpenhamn och det var så mysigt med all belysning. I söndags hade vi julkonsert och avslutning med kören och oj vad bra det gick. Älskar det verkligen och tänker absolut fortsätta till våren!

Ikväll blir det plugg, har matteprov imorgon usch på det. Sen är det bara torsdag kvar sen lov. På fredag blir det nog Malmö med några av tjejerna. Jag längtar ihjäl mig till julafton och inte minst det nya året. Mycket kommer förändras tror och hoppas jag...och såklart till det bättre då.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback