14 december

image25image26

Mischa Barton är nog den vackraste kvinnan jag vet, iallafall när det gäller utsidan.
Funderar på att färga håret något liknande någon av av dessa färger som Mischa har på bilderna och funderar även på luggen. Har iallafall bestämt mig för att färga och klippa till håret efter jul/nyår, är så förbaskar trött på mitt hår. Funderar även seriöst på att klippa av det till axellängd eller strax över (Nicole Richie stuk) men har sparat så länge och kommit bra bit på vägen till det långa håret, så längden får bli kvar.

Idag hade vi snittbloms prov i skolan, gick nog hyfsat bra...dock blev det nog lite felstavingingar här och där och lite fel gissningar, men va fan inte så lätt.
Sjukt skönt med helg nu. Blir julmarknad i Danmark imorgon och på söndag är det julkonsert och avslutning med kören. (Önnestads kyrka 16.00 BE THERE!).
Snart jullov, ska bli så jäkla nice så jag längtar ihjäl mig. Dock ligger jag efter som satan med julklappar, har bara köpt till mamma (och farfar och farmor). Ajaj, blir stan en massa nästa vecka!



NYÅR?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback