So this is it? I sold my soul for this?

Ännu en dag då jag bara vill dra täcker över huvudet och glömma allt! Det känns som att hela världen är emot mig och inget går min väg. Alla andra verkar finna lyckan och sin väg i livet så varför kan inte jag också göra det? Kanske är det Gud, ödet eller karma? Kanske är det inte meningen att jag ska gå den vägen jag själv så gärna vill eller kanske är det meningen att jag ska gå flera omvägar för att slutligen hamna på rätt väg? Om ändå någon bara kunde ge mig svar. För jag undrar om det verkligen är meningen att en av mina högsta drömmar ska göra mig så ledsen och få mig att må så dåligt? Trodde det skulle vara tvärtom.
 
Plötsligt måste jag börja tänka på en plan B, tänka igenom mina alternativ. Det var ju inte såhär det skulle bli. Men jag antar att den som väntar på något gott, väntar alltid för länge.
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback