Don't you worry child

Jag vaknade vid 6-tiden imorse av att jag drömt en mardröm. Det är andra gången denna veckan som det händer. Idag kändes det faktiskt väldigt obehagligt, så tog min mobil loggade in på facebook, kollade twitter för att komma på andra tankar och efter ett tag kunde jag somna om igen (då drömde jag att någon skulle kidnappa Nick Jonas och jag skulle försöka stoppa det).
 
Annars så har det inte hänt så mycket den senaste tiden och för alla som undrar så står USA väldigt stilla. Får nog bli att ringa ett litet samtal imorgon och försöka pusha på det lite.
 
Tittar ni på X Factor? Någon mer än jag som tycker juryn valde helt galet i sista gallringen? Jag blir lika upprörd varje gång när det gäller sånna här program. Undrar fortfarande varför inte jag sitter i juryn???? Och förresten någon som vet när One Direction ska uppträda på livesändningarna? Jag vill så gärna dit!
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback