Kiss me on the sidewalk and take away the pain

Har varit fullt upp med jobb denna veckan. Man ska aldrig säga att det är lugnt och skönt, får då trillar smsen in. Jag ska dock inte klaga, det är fina pengar att ha till sommaren!

Jag är lite ledsen för att jag inte hunnit njuta av värmen fullt ut, men i onsdag var jag ledig och började den dagen med en mini-brunch med Alexandra. Vi satt och pratade i någon timme på vår altan, vi hade mycket att ta igen. Sedan låg jag bara och stekte i solen, så himla skönt!







Håller på att läsa boken En dag (som även filmatiserats). Tycker den är jättebra, men trots det så har det tagit mig en evighet att läsa den. Har väl inte kommit in i något bra läshumör (90210 har varit med lockande).


Kommentarer
Tess

Vad härligt det ser ut! :) Kram



Blogg: http://scenbloggen.com/tesswaltenburg
2012-05-30 @ 23:04:13




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback