He charmed you off to who knows where

Ledig dag idag och jag är redan vaken, har varit vaken sen strax innan 7. Har nämligen haft en skypedejt med Joel i Kanada. 8 timmars tidsskillnad så det är lite knepigt att få till tider som passar båda. Fick bli tidig morgon för mig och sen kväll för honom. Måste säga att skype är en himla bra uppfinning!

Idag ska familjen till Helsingborg tillsammans med en del av släkten på pappas sida. Vi ska äta god mat (förhoppningsvis) och fira farmor och farfars diamantbröllopsdag. Tycker det är så grymt coolt att de varit gifta så länge! Häromveckan hade mormor och morfar guldbröllop. Jag hoppas att jag också får uppleva det!

En annan sak jag kan berätta om är att jag gått klart min diabeteskurs och klarade provet. Så har därmed diabetesdelegering nu!



p.s ser designen på bloggen helt galen ut, tryck på F5


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback