Loaded Gun

Idag är en sådan dag då det känns som att allt går emot mig. Konstigt nog eftersom att jag imorse tyckte att jag vaknat på helt rätt sida och kände mig glad.

Jag har dragit på mig en förkylning, vilket kommer väldigt olämpligt då jag går på mitt sommarschema idag och ska jobba jättemycket nu (en annan sak som är trist där, semestern och latandet är slut). Min mobil är på lagning och tydligen var det något fel som inte ingår i garantin, alternativet var att betala ca 800 kr för att laga den eller skaffa mig en ny...fick bli det förstnämnda alternativet, även om det kanske inte är värt det. Dessutom lämnades min kamera in på lagning idag med, då ljudet är så fruktansvärt dåligt när man filmar. Är så tomt nu utan både mobil och kamera. Känner mig allmänt trött på allt just nu! (Måtte det gå bra och vara en lugn kväll på jobbet).
 
Blev ett litet sånt trist klaga-på-allt-inlägg, var tvungen att lätta lite på känslorna...ellet något i den stilen!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback