Lover be strong

Helg igen! Igår blev det matlagning och film med ett härligt gäng hemma hos Sabina. Idag har jag varit en sväng på stan, råkade shoppade lite. Men eftersom att det var på rea känns det ändå okej. Jag har hållt Andreas sällskap på jobbet och nu är jag hemma.

Lyssnar på Gavin DeGraw efterom att det är konsert imorgon i Köpenhamn, ska bli såå himla roligt. Det blir andra gången jag ser honom live och jag längtar så jag dör! Gavin är en av mina absoluta favoriter. Därför känns det inte så himla kul just nu då jag mår skit. Illamående och ett himla tryck vid käkfästet på båda sidorna. Undrar om det är visdomständerna som spökar, men vet i tusan. Hur som helst måste Gud hata mig om han gör så jag blir sjuk nu.


Gavin DeGraw 4/6 -09


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback