My kind of love

Jag har haft en jättebra helg denna helgen! I fredags hade jag grillkväll hemma hos mig med ett härligt gäng. Det var faktiskt den roligaste och trevligaste kvällen jag haft på länge! I lördags passade jag på att ta sovmorgon och bara ta det lugnt, men blev även skype med en familj i USA som jag pratat med en gång tidigare. Senare på kvällen var jag på kräftskiva hos Jönssons, väldigt trevligt! Söndagen bjöd på väldigt varmt och fint väder, så jag, mamma och pappa begav oss till Stärnö utanför Karlshamn. Det är vårt lilla smultronställe och det var varmt och skönt vill jag lova. Men blev inte direkt något badande för mig, doppade mig en gång sen tyckte jag det fick räcka. Var kallt!! Jo just det, skypade med ännu en familj igår.
 
Nu har jag bara 5 dagars jobb kvar, HEJA!!!
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback