Fact-Fiction

Jag är en person som drömmer väldigt mycket, om nätterna då alltså (ja dagdrömmer också för den delen). Tror det var förra sommaren det här med drömmarna började ta fort och då var det tyvärr mestadels mardrömmar. Nu drömmer jag i stort sätt varje natt, jo jag vet att alla drömmer om nätterna bara det att till skillnad från de flesta så minns jag det jag drömt sen när jag vaknar. Ibland är det roligt och ibland en riktig plåga...har köpt två drömfångare men dem verkar inte fungera något vidare bra (men dem är väldigt fina iallafall).
 
Hur som helst, det jag egentligen ville komma fram till var att igår så googlade jag lite om hur det fungerar att vara vegetarian och lite olika vegetariska recept. Sedan på natten så drömde jag om att jag var uppe i affären och letade efter tofu och quorn. Ganska roligt tyckte jag. Undrar vad jag drömmer om inatt...
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback