Everything changes from now on...

Fick ett litet brev på posten idag. Ett brev från Österlens folkhögskola, den enda skolan och utbildningen jag sökte till inför hösten. Jag kom in! Kursen jag sökte var afrika-kunskap. Först blev jag överlycklig, nu är jag lite tveksam. Det kommer bli en del konstnader med att bo på internatet där, skolböcker, resan. Ja just det, resan. Det ingår att man åker till Afrika i 3 månader under vårterminen. Hur häftigt hade inte det varit?

Jag är kluven. Har inget annat att göra i höst, så varför inte? Däremot har jag en pojkvän som jag inte vill lämna i 3 månader.

Ska man ta steget och satsa eller ska man vänta tills nästa år?

 


Kommentarer
maria

åkåkåk! :D



svar: tack så mycket! låten heter "devil's tears" och görs av angus & julia stone! :)



Blogg: http://huddleformation.blogg.se/
2010-07-19 @ 12:18:15




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback