De nya fjortisbloggarna?

Gårdagens kväll bjöd på mycket trevliga aktiviteter. Först var jag på bio och såg Michael Jackson's This is it.
Jag älskade filmen. MJ var verkligen ett geni och en sjuhelsikes artist. Hans sista konserter skulle ha blivit något fantastiskt, något utöver det vanliga (som alltid med Michael). Tragiskt att han gick bort på ett sådant sätt och alldeles för tidigt.

Efter bion åkte jag direkt till Andrea för maskerad. Jag, Linn och Nina var fjortisar och jag tycker vi lyckades ganska bra. Bjuder på några bilder, men hänvisar till facebook för fler bilder (Malin Gustafsson). Vad säger ni, är vi de nya Dessie, Kissie och Paow? ;)



Kommentarer
Nina

Vi kanske borde börja med sminktips och skaffa oss ett fjortisnamn? Misse kanske Malin? ;)



Blogg: http://thestoryofmee.blogg.se/
2009-10-31 @ 16:10:08




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback