Remember December

Datorn har varit off hela helgen, nu är den fixad iallafall. Dock har vi ingenting kvar på den.
Fyra veckors praktik är påbörjade nu, jag befinner mig i den lilla blomsterbutiken Viola.
Blev jättetrevligt bemött och ska nog kunna stå ut där i 19 dagar till, men jag föredrar skolan faktiskt.
Nu räknar vi också ner till diverse saker, nedan följer en liten lista:

20 november: New Moon (hyperventilerar bara av tanken)
6 December: Backstreet Boys i Köpenhamn
7 December: Tandställningen försvinner
11 December: Idol-final (jag är ju en nörd)
18 December: Skolavslutning och min bästaste storasyster kommer hem
24 December: Julafton
31 december/1 januari: Nyår
7 Januari: Jag fyller 19 år.

Är en hel del att hålla reda på faktiskt. Men bara en massa roliga saker!
Snälla uppdatera mig, vad händer i bloggvärlden?

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback