Hey now

Antagligen sista inlägget innan vi åker till England. Kommer antagligen inte uppdatera under tiden vi är där heller, tyvärr. Kommer hem igen på måndag och sen ska jag njuta av det sista på sommarlovet!

Här kommer en lång lista, hoppas ni orkar läsa heeela!

Lovar du att vara ärlig? Lovar ingenting, men ska försöka.

Du heter: Malin

Smeknamn: Har inget smeknamn :(

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Oj, beror på av vilken anledning jag är ledsen...men JB-Black kyes är en favorit

Beroende av: Massor; musik, vänskap, mat, lypsyl och så vidare

Vad tror folk om dig?: Det är en bra fråga, många tror nog att jag är blyg och kanske till och med lite tråkig...eller jag vet faktiskt inte.

Stämmer det?: Jag är blyg när jag träffar nytt folk...

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina kläder, flätorna, typ.

Vad säger du för att imponera på någon?: "Jag är känd från TV" (det är typ sant). Haha nej jag är mig själv bara, sen får det bära eller brista.

Hur imponerar man på dig?: Spela akustisk gitarr och sjung, det är ett säkert drag. Annars ska man bara vara sig själv, gillar jag personen så gör jag. (Blommor funkar också)

Brukar du skratta för dig själv?: Kommer jag att tänka på något roligt, så ja.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jaså vad blev det för någon nu då :-) Puss"

Var bor du?: Lite utanför Kristianstad, Skåne

Trivs du där?: Ja, det gör jag.

Äger du några converse: Ett par vita och ett par turkos/blå

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nej, har aldrig varit full *stolt*

Är du allergisk mot något: Är tyvärr allergisk mot katter.

Hur svarar du i mobilen: Hej eller Hallå

Antal timmar sömn inatt: ca 9 tim...väl behövda

Brukar du komma i tid: Ja, det brukar jag. Men stressar ofta till bussen.

När mår du bra: När jag är med folk jag tycker om och som tycker om mig.

När blev du fotad senast: Igår hos Elin.

Hur känner du dig nu: Ganska glad :)

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt kanske

Vad tycker du om fötter: Bebisfötter är det sötaste som finns, annars kan jag inte påstå att fötter direkt är den finaste kroppsdelen direkt :P

Vad saknar du: L-O-V-E

Hade du en bra kväll igår: Hade en jättebra kväll igår, med 4 fina tjejer!

Favorit dryck på morgonen: Te

Rakar du benen: Det gör jag

När brukar du oftast gå och lägga dig: Nu under sommarlovet blir det på tok för sent alla kvällar, när det är skola så försöker jag komma i säng mellan 22-23

Är du blyg?: När jag träffar nya människor är jag det.

Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror att man kan bli kär/förälskad i det man ser...men inte mer än så.

Har du spytt offentligt: Inte vad jag kan minnas, kanske någon gång när jag var yngre

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha sånt som killar gör...vad nu det är.

Är du nöjd med ditt liv: Just nu skulle det kunna vara bättre, men jag är överlag ganska nöjd.

Är du bortskämd: Mamma tycker det, men hon får skylla sig själv.

Vad gör du i morgon: Åker till England!!!! :D

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jonas Brothers är fina pojkar och bra föredömen, även Tyra Banks.

Vad längtar du till?: Imorgon, England och träffa min syster!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag. Jag vet vilka jag kan lita på och vilka jag har roligt +trivs med. Äntligen har pusselbitarna där fallit på plats.

Vad använder du för shampoo?: Oftast Herbal Essences

Hur gammal är du: 18 år +några månader

Tycker du om någon just nu: Börjar nog göra det...

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Gillar du golf: Det verkar ju vara en väldigt sofistikerad sport, men har aldrig spelar. Minigolf däremot, det är kul!

Vilken tid gick du upp idag: Vid 11-tiden

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, har flyttat ner till systers säng av någon anledning.

Har du strumpor på dig nu: Nix, är barfota

Är det okej att gråta: Absolut, bara ut med tårarna. Känns oftast bättre sen efteråt.

När grät du senast: Några dagar sedan kanske

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara, shoppa, resa

Bär du glasögon eller linser: Ja, det gör jag. Oftast linser.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Viktigt skulle jag inte vilja påstå.

Har du piercing: Nej, bara hål i öronen vilket inte riktigt räknas som piercing

Vill du gifta dig: Ja absolut

Vill du ha barn: I framtiden skulle jag nog vilja.

Solar du ofta: Vädret tillåter tyvärr inte det så ofta.

Är du bra på att laga mat: Nja, får jag ett recept så kan jag ju om jag vill.

Är du flygrädd: Inte direkt

Hur vig är du: Som ett kylskåp.

Är du musikalisk?: Hyfsat, har sjungit sen jag gick i typ ettan eller tvåan. Spelar även lite gitarr och piano.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Twister

Tror du på ett liv efter döden: Ja, det gör jag

Tycker du om sushi: Har smakat det en gång och då var det inte alls gott. Men skulle vilja lära mig att gilla det.

Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller torkad frukt. Grönsaker med dippa funkar också.

Har du tandläkarskräck: Nej, jag typ bor ju hos tandis (räls you know)

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har tyvärr hänt ja.

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Usch nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Alldeles för sällan, ska ta tag i det nu till hösten.
Senaste låt du hörde: Kris Allen-No boundaries

Kommentarer
Anonym

vilken serie är bäst? gossip girl eller one tree hill ? :)



Blogg: http://smultronstro.blogg.se/
2009-08-08 @ 19:56:15
Louise

Har du något minne eller åsikt om Michael Jackson? Nu finns det ett tillfälle i min blogg att hedra MJ för allt han gjort.

Berätta det du känner! KRAM!



Blogg: http://hhannalouise.blogg.se/
2009-08-10 @ 13:59:46
Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?



Blogg: http://fantasidif.blogg.se/
2009-08-10 @ 21:52:06




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback