Veckans: To die for


(ursäkta den knasiga bilden, men det var den bästa)

Ni kanske sett tvprogrammet Made som visas på MTV, där är det ungdomar som vill bli Made till något. De får en Madecoach och ska då på ca. 5 veckor bli det här de valt. Många av dem vill bli Balens drottning/kung, eller lära sig någon sport. Varför är då detta Veckans to die for? Jo jag önskar verkligen att det kunde komma till Sverige, jag skulle anmäla mig direkt och stämma dem om jag inte kom med. Jag vet precis vad jag skulle vilja med Made till...nämligen surfare. Var faktiskt en tjej på det amerikanska som blev made till surfare, det verkar så otroligt häftigt och roligt. Sedan finns det massa anledningar varför jag skulle vilja bli Made och till just surfare....men det är en annan historia :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback