24 maj -helg

Äntligen helg igen, skönt efter att ha gått en hel vecka i skolan. Vi har nu gjort det allra sista praktiska i skolan för den här terminen. Blev en morsdagbukett i torsdags och igår började vi på formalt binderi och vi hann med 3 arbeten: Bukett, dekoration och brudbukett. Ska lägga in bilder på det sen.
Idag var det först tänkt att jag och pappa skulle in till stan och titta på en kamera till mig, men bestämde med dessi att vi skulle ses kl14.00 och insåg att hinna in till stan kommer aldrig gå. Så skiter i det, vi ska vara hundvakt sen också åt morfars brors och hans fru hund. Massa söt är hon ! Ja som sagt ska jag vara med dessi sen, blir picknick i kohagen (=nostalgitripp).

Funderar på att designa om min blogg lite...frågan är om jag har orken (JAAA!)

None

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback