19 mars -rekord

Jag hade tänkt blogga två gånger igår, men min mor hade datorn. Iallafall var jag ganska arg över en sak. Dock orkar jag inte dra upp det nu.

Iallafall igår blev det nytt läsarrekord på min blogg. Blev otroligt glad när jag såg det idag, jag hoppas ni fortsätter läsa och tipsar andra så vi tillsammans kan skapa nya rekord. 

Denna dag har jag varit i skolan som vanligt, vi gjorde en bukett bestående av endast påskliljor, den blev ganska tjusig faktiskt. Bild hittar ni i min bilddagbok (förresten så är lösenordet flaskpost). Efter skolan skulle jag möta upp Ellie och Dessi för att sedan ta oss ut till Friskis. I väntan på dem träffade jag SofiaH, som jag inte träffat på väldigt länge, och Malsor. Så det var trevligt. Sedan inskaffades det träningskort på friskis och det känns riktigt bra. Nu ska vi bara ta oss dit och träna någon dag.
Ikväll är det plugga krukväxter som gäller!!

image97



 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback