1 mars

image73Min ombyggnad av bloggen fortsätter, på bilden kan ni se en av sakerna jag har lyckats fixa idag. Dock kommer bloggen antagligen inte bli så bra och så hightech som jag vill eftersom att jag inte riktigt förstår mig på det där. Men som ni ser så ny design och fräsch och snygg kommer den bli. Håll ut ett litet slag till bara, så kommer den vara klar inom kort.

Idag har jag haft en riktig tv-dag, massa bra program.
Melodifestivalen ikväll, som jag följer slaviskt. Har inte hört låtarna så noll koll på vilka som är bra, men jag hoppas Sibel och Charlotte Perelli går vidare iallafall. Såklart hoppas vi ju på något lika extremt roligt från Björn Gustafsson, som vanligt.

Imorgon ska jag hinna med ännu en tv-dag, Bella och plugga. Får se hur det går. Bella blir det iallafall :)


Keep the faith

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback