Back to work

Jag har blivit helt insnöad på Il Divo, grymt bra är dem. Mäktigare får man leta efter.

Ny vecka nu, och det är jobb som gäller. Har idag gjort samma sak som jag gjort nu i två dagar, kommer hålla på med det även imorgon, men blir förhoppningsvis klar då. Idag berättade dem att på torsdag är det den "årliga-midsommar-middagen". "Hjälp" tänkte jag. Fanny ska med och hämta maten och jag ska hjälpa till att duka. Ouff, jag ser framför mig hur dem på jobbet sitter där och skämtar och skrattar och äter sill, medan jag och F fattar noll. Se fram emot? hm...NEJ!

Försöker komma på något intressant att skriva, men det är värre med det. Jo förresten, på onsdag ska jag antagligen träffa min kära vän Shamim, som jag inte träffat på väldigt länge och på torsdag kommer min syster hem. Jag kommer vara lyckligast i världen !

With Love
m

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback