2008

Sammanfattning av 2008, kommer mer sammanfattning imorgon förhoppningsvis eller senare ikväll :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Självklart, skulle bli tråkigt om man aldrig hittade på nya saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några, men om jag hade det så höll jag inte dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Hm, nej det tror jag inte.
5. Vilka länder besökte du?
Danmark och England
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Jag vill ha fler konserter
7. Vilken/Vilka händelser från år 2008 kommer du alltid att minnas?
James Blunt, Avril Lavigne/JB, Englandresorna, en sak som hänt nu i slutet av året. m.m
8. Vad var din största framgång 2008?
Får väl bli det efterlängtade MVG:et i en kurs nu på gymnasiet.
9. Största misstaget?
Kan inte minnas att jag gjort några större misstag som jag ångrar
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite småsjuk och skurit mig när jag snittat blommor, dock inget allvarligt.
11. Bästa köpet?
Min digitalkamera
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Onödiga saker antagligen :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massa saker men framförallt min underbara klass
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
De flesta låtarna med Jonas Brothers, Westlife-Us against the world och många fler
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gått på fler konserter, dock var det många som var slutsålda. Annars umgåtts mer med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte spenderat så mycket tid hemma och gjort ingenting
18. Hur tillbringade du julen?
Hos min moster med familj och släkten på mammas sida
19. Blev du kär i år?
Lite smygkär i massa kändisar...räknas det?
20. Hur många one night stands?
Inga
21. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill, Made, Life of Ryan, 90210, Top Model, Idol mfl, mfl, mfl 
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen, men tycker helt klart mindre om vissa nu
23. Bästa boken du läste i år?
Hur kär får man bli? (tror den hette så)
24. Största musikaliska upptäckten?
Jonas Brothers, även "upptäckt" att Britney och Darin är väldigt bra!
25. Något du önskade dig och fick?
Biljett Till J. Blunt!
26. Något du önskade dig men inte fick?
Massa
27. Årets bästa film?
Twilight och High School Musical 3
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag gjorde nog inget särskilt
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Gavin DeGraw och Nik & Jay, dock var det ju slutsålt.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
As usual
31. Vad fick dig att må bra?
Vännerna, musik m.m
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ryan Sheckler och Nick Jonas
33. Vem saknade du?
Min kära syster har jag saknat en del
34. Den bästa nya människan du träffade?
Har inte direkt träffat några nya människor

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback