2 November

I onsdags var då jag, mamma och syster och kollade på Singing catwalk. Guud va dukiga alla var (och är). Ska jag vara ärlig blir jag faktiskt avundsjuk.  

Igår gick jag upp 8.00, för att sedan 10.00 befinna mig på skolan (ja, på lovet). Jag och några av tjejerna i klassen halloweenpyntade, eftersom att det varit halloween nu. Hoppas det uppskattas av de andra sen...även om det kom efter själva halloween.
Efter det träffade jag Sofie, så tog vi tåget 13.23 till Malmö. Där träffade vi Shamme. Först gick vi och åt på mackedonkan, sen tog vi bussen ut till Mobilia och gick lite där och köpte asmycket godis. Sen åkte vi till Triangeln och gick lite där. Lite senare åkte vi hem till Shammes pappa, umgicks där; åt godis och tittade på tv. Vid 19.30 kände jag och Sofie att det var dags att åka hem, så vi alla tre gick till bussen, fick vänta lite men gjorde inte oss något. Sen åkte vi då till stationen. Så tog vi tåget hem till Kristianstad.
En mycket lyckad dag, synd bara att det inte blir av mer ofta.



Idag, vet jag inte vad jag ska göra...kanske en runda till stan? Ikväll är det iallafall idol och jag kommer sitta klistrad framför teven som vanligt!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback