10 december


usch usch, på mig som knappt orkar skriva här längre.
Idag är det iallafall min namnsdag och det är great, fick sms av mormor och morfar och Alle (supergulligt) och när jag kom hem låg det ett kort i brevlådan från moster. Älskar min släkt och mina vänner!

Skola idag annars, vanliga kärnämnen idag, lite lagom tråkigt.  Dock för en gångs skull var svenskan riktigt nice, vi ska hålla föredrag nu, så det var det lektionen gick åt till. Föredrag imorgon också och moi ska hålla sitt då. Blir att prata om Jörgen Elofsson och Max Martin, the number one låtskrivare :P Måste säga att jag blev förvånad och rörd av Erikas föredrag, helt galet alltså.

Julen närmar sig med stormsteg och det är myys, julstädning och pyntning har skett i ett av mina rum, nästa får bli till helgen.


Nu har jag inget mer att skriva, förutom att HV1 är BÄSSST!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback