10 facts

Hakar på den där trenden med att skriva en lista på 10 saker som ni kanske inte visste om mig.
 
1. Det finns ett uttryck som säger att "blod är tjockare än vatten", jag delar inte den åsikten av förklarliga skäl.
2. Jag älskar matlagningsprogram men hatar att själv laga mat.
3. Jag spelade Maria Magdalena i påskspelet på mellanstadiet och delade på rollen som Sandy i musikalen Grease på högstadiet.
4. För mig är det viktigare att gifta mig än att få barn. Att hitta min drömprins och få gifta mig är min stora dröm och händer inte det så vill jag inte ha barn heller.
5. Jag har väldigt nära till tårar. Jag gråter när jag är ledsen, när jag är arg, när jag är trött, irriterad, när jag ser någon sorglig/fin film eller något på tv. Dock försöker alltid hålla tillbaka tårarna. Ibland blir det dock för mycket och allt väller över.
6. Kristianstad är hemma men jag känner mig också väldigt hemma i Karlshamn.
7. Jag är rädd för att fastna på mitt nuvarande jobb och att det inte ska "bli något av mig". Jag är rädd att alla mina drömmar och planer ska gå förlorade (mest på grund av att au pair-planerna inte gått som planerat).
8. Jag är väldigt förtjust i djur, iallafall att titta på dem. Speciellt exotiska djur. Jag liksom dör lite inombords när jag ser en bebiselefant eller små sköldpaddor på tv. Dessutom hoppas jag verkligen att jag ska kunna ha en liten hund i framtiden.
9. Jag skriver dagbok. Inte lika ofta nu som förr, men det händer att jag skriver några rader ibland.
10. Jag kunde inte säga svalna när jag var mindre. Tog ganska lång tid innan jag lärde mig det, så varje gång jag säger det nu måste jag säga det en extra gång -bara för att jag kan!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback