Show me what I'm looking for

Har jobbat en kort tur idag 7-12, men nu är jag så fruktansvärt trött att om jag somnade nu så skulle jag nog utan problem kunna sova till imorgonbitti! Nu är det två lediga dagar innan fredagen kommer med 12 timmars jobb (vad hände där??).

Såg på Kenzas blogg att hon har gjort sina hårtoppar rosa. Riktigt snyggt! Jag har själv väldigt länge funderat på att göra rosa slingor eller något sånt, men inte vågat. Men fy vad snyggt det är med lite färg! Jag känner mig så uttråkad och rastlös just nu och känner att en sån förändring hade piggat upp (undrar vad de gamle på jobbet hade sagt? haha). En tatuering hade inte suttit helt fel heller.  

Ska nog sova lite nu så jag orkar med kören ikväll. Blir så glad av att sjunga med vår härliga gospelkör så det vill man inte missa.



inspiration!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback