Killing me softly

Är lite halvt död just nu. Har jobbat 7-15, inte sovit allt för bra inatt. Känner stressen och tålamodet är i botten. Nu är jag hemma en sväng innan jag ska på kvällspasset kl 16. Så hinna varva ner, vila, äta, fräscha till sig på en timme. Jo tjenare, lycka till!! Ikväll lär jag inte bara vara halvdöd utan heldöd!

Hoppas ni får en fin helg allihopa iallafall!
p.s. Vad vill Kenza? När jag gör håret rosa, så någon dag senare har hon också håret rosa. När jag skriver att jag är sugen på en ny tatuering, ja nu är hon också sugen på en ny tatuering! Härmis! (skämt!)

Kommentarer
sheil -modeblogg med mode, skönhetstips och tips!

hejsan vilken härlig blogg du har du! :)

Kolla gärna in min blogg där du bland annat nu kan läsa om, vad jag har gjort idag, mode, döda idealen, skönhetstips, videoinlägg, hur du tränar lätt men med bra resultat, musik & skvaller och massa mer!

Kommentera också gärna hur du tycker är de bästa sättet att börja gilla sin kropp!



Blogg: http://sheil.blogg.se/
2012-05-18 @ 18:11:04




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback