Dublin, Irland 22/6-25/6 2012

Nu är jag hemma från Irland igen, vi kom hem sent igårkväll. Vi har haft en jättebra helg i Dublin! När vi kom dit på fredagen var vi alla ganska trötta och gjorde inget särskilt under dagen. På lördagen shoppade jag en del. Sofie och Maggan bestämde sig för att köa till konserten ganska tidigt men jag, mamma och pappa gick inte dit förän efter insläppet hade varit (och fick trots det lika bra platser). Konserten inleddes med 4 stycken förband, bland andra Jedward och The wanted. Själva konserten med Westlife var helt fantastisk! Riktigt bra show och helt underbar. Dem höll tårdrypande tal och tackade för dessa 14 åren. Jag var tårögd och herregud vilken stämning det var där, underbart! Bland det bästa jag varit på!
 
Söndagen tog vi oss lite utanför staden till Blackrock och Bray, strosade på strandpromenader, åt mat och tog det lugnt. Måndagen turistade jag, mor och far. Besökte två kyrkor och Guinness och sedan var det hemfärd. Vi bodde på ett lite halvt ofräscht vandrarhem som var väldigt lyhört, men vi spenderade ingen större tid där så det var lugnt. Nu känns det trist att vara hemma igen...
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback