never grow up

Ännu en natt innan jag ska upp och jobba som jag har sovit dåligt och inte nog med det, när jag väl sov hade jag en riktigt hemsk mardröm. Kan seriöst ha varit den värsta drömmen jag någonsin haft i hela mitt liv, så fruktansvärt obehaglig och läskig var den. Jag överlevde dagen iallafall och inatt blir det nog mer och bättre sömn.

Just nu sitter jag och kollar efter utbildningar att eventuellt söka till hösten. Men ju mer jag läser, letar och söker dessto mer undrar jag vad det ska bli av mig och mitt liv. Inget känns helt klockrent och jag är rädd för att vad jag än väljer att gå så kommer det inte kännas helt rätt. Att jag aldrig ska hitta min plats i samhället, min arbetsplats där jag vill vara. Har trots detta lyckats hitta 3 utbildningar som verkar helt okej och som jag känner skulle kunna bli rätt:

1. Butikschef med inriktning mot mode och textil i borås
2. Eventkoordinator i Landskrona
3. Event manager i Varberg

Fast varför stressa? Jag måste inte börja plugga i höst, jag är fortfarande ganska ung. USA är fortfarande lite lockande, men där har jag också känslan av att det kanske inte kommer kännas rätt när jag väl är där. Vad tusan mitt Färlöv är tryggt och jag älskar det. What to do, what to do? Kan någon bara bestämma åt mig tack?!!!

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback