Know this, we've noticed

Idag har jag jobbat, 7-16. Som vanligt blev det inte mycket sömn inatt så har jag känt mig som zombie hela dagen. Förhoppningsvis blir det mer sömn denna natten då det är samma jobbpass som gäller imorgon. Efter jobbet så tog jag iallafall en varm dusch, kröp i min pyjamas och tittade på det nya avsnittet av One Tree Hill!!! Säsong 9, sista säsongen. Mitt hjärta blöder lite för att det tar slut nu, men vad tusan man kan inte dra ut på det hur mycket som helst. Älskar iallafall att Chris Keller är tillbaka, så himla roligt! Fast det kändes ändå så annorlunda, alla är så vuxna nu. Dessutom kommer Lucas tillbaka och Nathan (James Lafferty) är snyggare än någonsin!

(skulle varit en bild här, men det vill inte funka)


Kommentarer
Emmy

jag ska också krypa upp och kolla på det avsnittet nu! :D <3



2012-01-13 @ 02:31:18




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback