Birthday

Bättre sent än aldrig, som de gamla grekerna brukade säga. Den 7 januari fyllde jag 21 år och firade detta såklart. Jag fick skönsång, frukost på sängen och presenter av familjen på morgonen. Sen blev det släktkalas och på kvällen mötte jag några vänner. Vi var först på biljard och drack nån drink och hade shotrace. Sedan drog vi vidare och bowlade och avslutade kvällen/natten med dans på Bånken. Jag hade hur kul som helst!!!

Här är lite bilder.


Jag hade bakat whoopies och en hallonmoussetårta


Louise, Nina, Hannah och Thias




Jag hade lätt kunnat dansa till stägning den natten alltså, men tyvärr var det ingen annan som var så pepp på det och så fick vi ju ta hand om Joel efter hans lilla incident. Tack alla för som gjorde min 21-årsdag minnesvärd och rolig!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback