Sweden today, London tomorrow

Tänk att det redan är september och att man faktiskt får inse att hösten är kommen. Fast soliga höstdagar är ju så härligt! Här händer det inte så mycket, jag njuter av min ledighet och inser att det är inget vidare roligt alls att vara timvikarie...men men. Imorgon åker jag och min familj till London och stannar tills på måndag. Ska bli roligt, jag är dessutom sååå shoppingsugen. Har hållt igen med pengarna dem senaste veckorna och verkligen kämpat emot att köpa vissa saker bara för att jag kanske hittar något finare sen i London, haha!

Idag ska jag väl växla lite pengar, packa och dessutom tänker jag köra igång med träningen. Skitsamma att jag är förkyld, FRISKIS HERE I COME!!!


weheartit.com


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback