Sen en tid tillbaka

Kom ganska nyligen hem från ett yoga-pass som jag och Nina var på. Grymt skönt och avslappnande. Vi båda kände att vi gärna skulle vilja ligga kvar där över natten, haha!
Tidigare idag träffade jag Louise på stan, efter många om och men lyckades vi bestämma oss för ett matställe och satt mest och snackade bara. Blev att titta i lite affärer med. Är ovanligt trött idag, det var jättejobbigt att stiga upp ur sängen strax innan kl 10 imorse och känner mig bara trött, trött och lite till trött idag. Önskar att den där tröttheten som suttit i enda sen i somras bara kunde försvinna! Vissa dagar är värre än andra, som idag tex. Men jag vill inte vara den som klagar, livet rullar ju på ändå.

Imorgon blir det lunch/fika på stan igen och kanske ett träningspass på kvällen.

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback