Nyårsklänning: check!

Har letat överallt, på varenda hemsida och i varenda affär i stan efter den perfekta nyårsklänningen (ja, jag är ute i god tid), men har inte hittat någon. Antagligen kommer det in fler när det börjar närma sig. Så kom jag iallafall att tänka på klänningen från H&M's conscious collection som jag köpte i början av sommaren. Tyvärr hade jag köpt en för liten och det blev aldrig av att jag fick tag i en större. Nu hittade jag iallafall 2 st i stl 38 uppe på tradera, varav den ena bara var uppe i 249 kr så jag la mitt bud idag (första gången jag budar på tradera) och jag vann auktionen!! Så glad :D Hoppas verkligen att den passar nu med, annars får det fan bli hårdträning fram tills nyår eller nåt! Haha. Sjukt snygg är den iallafall!



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback