There’s a fire starting in my heart


Har tagit en liten paus från pluggandet. Lyssnar på bra musik och kollar på inspirerande bilder på weheartit. Imorgon har jag sista provet i historian och det måste gå jättebra, annars har jag gått kursen helt i onödan. Lite världskrig är det bland annat prov på iallafall. Sen har jag bara ett arbete kvar i religionen och därefter är jag finito med skolan...för den här gången.

Har även träffat Emmy lite idag, för imorgon åker den fisen iväg till Grekland i tre veckor. Åh jag vill också ha sol och värme. Hoppas att vädret bättrar på sig här hemma. Och ja, nu är man utan både pojkvän och bästa vän, lite trist. Som tur är har jag så många andra fina vänner som piggar upp. Dessutom har jag ju börjat grå bredvid på sommarjobbet och ska göra det några dagar till. Så det är ingen brist på saker att göra.

Nej nu åter till historiaboken innan BB börjar.

 


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback